pengalaman hidup seorang lelaki xtrabiasa..hu3

Sunday, April 6, 2008

Saat-Saat Akhir Seorang...

Tiap yang bermula..pasti ada pengakhirannya...
Tiap yang idup.. pasti akan menemui ajalnya...
tiap yang bernyawa..pasti akan kaku pada saatnya...

Itulah..kehidupan..

Hiks...misteri x intro nyer?

apa yg aku nk bgtau pg ni x da kaitan ngan intro diatas...
Tinggal 4 ari lagi..untuk aku merasai pengalaman sebagai pelajar..masuk kelas dan belajar..hu3

lepas tu final exam.. FINAL SEGALA FINAL..

Trasa sedih lak..nk tinggalkan alam persekolahan ni..
nk masuk alam baru..PEKERJAAN..

"harap hati aku akan cekal tuk hari-hari akan datang, harapkan segala yang terbaik. Semoga ALLAH memberikan aku segala yg aku hajati-hanya DIA yang tahu"-AMINN...

-harapan seorang insan xtrabiasa.....

Semalam ada dinner kt Aspirasi Hall...as a vip, i enjoyed the food...the surrounding.. the music.. the show... and everything. Sebak pun ade, diraikan buat kali penghabisan dalam dunia belajar...huhuhu..

2 comments:

adie_kun said...

Amin


semoga harapan jadi kenyataan ek....

(^_^)

Anonymous said...

Gorgeous cool dude and glamourous gals at his side