pengalaman hidup seorang lelaki xtrabiasa..hu3

Monday, February 25, 2008

Awal Cerita

tgh boring skrg....ZAss Sajerk

Orang kata, belajar hotel ni banyak dugaan die, orang kata.




ramai gak member2 aku nih. masuk sini dulu tgk muke alim jek..sume skema belake.maklumla freshies... Yg pempuan tu siap betudung litup, xde maknanya nak dedah sane dedah sini. yg lelaki pulak jangan cakap la.. baju sume masuk dalam, sluaw slack je rambut sikat tepi. konon segak la tu..har har har... kad metrik mmg x tinggal..tergantung jek kt tengkuk..gi mandi pun bawak..hish..xde la gurau je.

then masa pun turut ambik port, hari ke hari, minggu ke minggu, bulan ke bulan, sem ke sem (*tetiba) dan tahun ke tahun... TUP TUP..harini!!!.. aku tertanya-tanya..mane la budak2 yang aku kenal mula2 dulu.sume dah berubah... dah xdenye nk pakai tudung, slack tu tuk ari senin saje(hari korporat)..rambut kaler..ape la nk jadi ngan budak budak sekarang nie(termasuk diri aku) banyak dah perubahannya...

tp sume tu bukan la gara2 belajar hotel, die pengaruh dr sume2. dugaan tu jangan cakap la, bukan xde..ADE.tambah2 time gi praktikal..lagilah..

tp jadi budak hotel ni la yg banyak mengajar aku erti kehidupan, camne nk jaga penampilan, camne nk bercakap ngan org, camne nk survive(waktu praktikal dulu kt KL sorg2 jer) n yg basic..camne nk serving n masak.hu3



k lah aku pun tak tau ape lagi nak tulis...taking care je lah.adios!

2 comments:

Anonymous said...

mula-mula mmg cmtuh...student life..ur experience and mind were almost same..mula2 saya masuk pon cmtu gak..hehehe selekeh gile tp dari masa ke masa we are growing older and learn everyday...igt MANUSIA BERUBAH KERANA PRAKTIKAL and yes its true...it will show the true colors of u...
tp fadz keep on writting..practice makes perfect kan...if possible letaklah gmba to make it more cheerful seperti blog yg saya bagi td...

Anonymous said...

biasa la baru2 masuk masing2 nerd jer.. lama bl dh senior mula tunjuk taring.. huhuhuhu...