pengalaman hidup seorang lelaki xtrabiasa..hu3

Monday, February 25, 2008

XXtra Biasa !!!!!!!!




tah kenapa arini rasa teringin pulak nk bukak blog...
tringin nak share experience dengan korang...hu3

pastu td... sesambil ym ngan member2 seangkatan aku... terBUKAKlah blog yg korang sedang baca nie...

hmm..



biar aku perkenalkan diri dulu ek...

org panggil aku fadzri(bukan nama sebenar) jek.tp budak2 u ni..panggil aku kuang. Mana dapat nama kuang? panjang citernyer.aku daat waktu sesi induction ngan senior part 6 dulu. sbb time aku memperkenalkan diri aku , banyak sangat perkataan 'kuang' . Bukan 'kuang kuang kuang' tp kuang jer. maklumlah..aku tinggal kt kg bukit kuala kuang nun jauh kt kedah, kerje smntara kt sungai buloh, stay kt umah sedara, kt area 'kuang' jugak.hu3 kalau cite. 3 ari 3 malam pun x abez..

umur sekarang ni dah 20 tahun. 27 november ni baru masuk 21. ada no telefon? Ada ye,aadee (bak kata lecturer akaun aku.hiks)tp rasanya xpayah la aku tulis kt sini... karang takut tak jawab mesej sentap pulak kan..

hmm..k. xnak la membebel lama sangat kt sini. aku harap korang enjoy baca blog aku yg x seberapa nie.dan jangan kedekut nk bagi pendapat korang(kalau perlu la,hiks) k.

adios for now..

0 comments: